Solen är framme.

 
Go´morgon! Ännu en morgon med fint väder utanför fönstret. Det var inte så speciellt kallt heller när man gick utanför dörren. Jag blir chockad varje gång vi byter årstid för det känns som att det var annat väder senast igår men istället är det vår helt plötsligt. Visst kommer det bjudas på april väder, imorgon ska det bli minusgrader men kan vi ens klaga?
Jag hade en bra eftermiddag igår. Inga måsten utan bara vara. Hade ledigt från både häst och gym. Så kroppen fick återhämta sig vilket vad nödvändigt. Var rätt trött och man behöver lyssna på kroppen. Jag har varit sugen på kebab ett tag men inte känt att det har behövts. Igår beställde E´s familj hem mat så då fick det bli kebab. Så himla gott men jag fick stå mitt kast, fick ont i magen på kvällen vilket jag har lätt att få men det var gott så ibland är det värt det. Annars som sagt, en lugn kväll hemma där jag låg i sängen vid 21 och släckte vid 22.
Så idag är jag redo för en ny dag! Först jobb och därefter gymmet för att beta av ett pass för att sedan åka till Donnan och rida henne. Hektisk men bra dag.
 
Ha en bra tisdag så hörs vi senare, Xoxo!
0 kommentarer